تحقیقات من (طنز)

تبلیغات

موضوعات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    تیکن
    به وبلاگ من خوش آمدید من عاشق لئو کلیسنم نظر یادتون نره

صفحات جانبی

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 66
    بازدید دیروز : 50
    بازدید هفته : 117
    بازدید ماه : 116
    بازدید کل : 180712
    تعداد مطالب : 19
    تعداد نظرات : 5
    تعداد آنلاین : 1




    خانه کداهنگ برای وبلاگ


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    دپسر - پسره باورنداری ویکی پدیاهم نوشته - 1393/11/8
    asuka - وبت باحاله.....من عاشق لئو ام....
    ولی فکر کنم دختره ها؟
    پاسخ: خخخخخ فکر نکن پسره - 1393/6/23
    کریستال یخی - وایییییییی من همیشه به عشق همین آهنگ میومدم سراغ تیکن تروووووووووووخدا برای دانلود بزارش خواهش میکنم
    پاسخ: لینکشو تا فردا میزارم - 1393/5/1
    شاهرخ - قشنگ بود - 1393/2/4
    M Game - سلام از وبلاگت خوشم اومد یه سرم به من بزن و نظر بده. خیلی وب قشنگی داری.
    پاسخ:ممنون - 1393/1/27

تحقیقات من (طنز)

1:شما در حال مشاهده سایت طرفداران لئو کلیسن هستید

2:در دنیا 794735654 نفر دچار تنبلی مزمن هستند

3:یکی از اون افراد هم خودتی که عدد رو نخوندی

4:الان داری لب خند میزنی

5:اگه میخوای ثابت کنی تنبل نیستی حروف پایین رو بخون

6:خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

7:خب مطمئنم نخوندی اگه خونده بودی میفهمیدی یکی از اونا جیلی نه خیلی

8:شما مورد 7 رو نگاه کردید اما ندیدید چون ننوشته بودم

9:الان داری میخندی در حالی که سرکار رفتی

10:الان تو فکر اینی که کپی پیست کنی تو سایت خودت با بقیه رو اسگل کنی

11:خداحافظ

12:گفتی خدافظ

13:خخخخخخخخخ واقعا دیگه خدافظ

14:پرو نشو دیگه خدافظ

15:نخند

16 :نظر یادت نره

 

کپی از همه مطلب های وبسایت آزاد میباشد



تاریخ ارسال پست: سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ساعت: 13:33
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: